dinsdag 4 maart 2008

Wat een werk!

Vakantie is alweer voorbij...
In de vakantie heb ik bijna niks aan school gedaan aangezien mijn opa toch onverwachts is over leden. Dit was in het begin van de week, dus ben heel de week bij en met mijn familie geweest.

Gister was weer de eerste dag school... wat heb ik gedaan:
Ben verder gegaan met mijn onvoldoende-werkstuk voor Michiel. Ook heb ik aan me website gewerkt omdat s middags die meneer kwam waar we les in websites maken van hadden.
Vandaag moest mijn bouwwerk af... dat moest van mezelf. En het is gelukt. Ik heb de laatste traptrede en deur gezaagd, geplekt, geverfd en in elkaar gezet. Gister had ik al uit onze playmobielvoorraad wat spulletjes uitgezocht.
Ik hoop dat ik deze week in de studio van BY2 terrecht kan om het te fotograferen. Wel heb ik al wat foto's gemaakt van wat ik wil en het is me aardig gelukt!

Na het zagen en plakken... verven

Nog meer verven...

De lossen delen in elkaar zetten

Klaaaaar!

Geen opmerkingen: